Firma: Wydawnictwo WAM
Stanowisko: Szef promocji i marketingu
Region: Kraków, małopolskie
Firma prowadzi jedno z największych wydawnictw w kraju, posiada własne studio do realizacji produkcji multimedialnych, a także portal internetowy Deon.pl z milionem użytkowników i siecią popularnych projektów społecznościowych.
Opis stanowiska:
- koordynacja pracy działu promocji i odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii promocyjnej wydawnictwa w mediach tradycyjnych, w Internecie, social media i innych kanałach promocji.
- planowanie i realizacja działań promocyjnych we współpracy z redakcją i działem handlowym dla książek i innych produktów wydawnictwa
- nadzór nad tworzeniem materiałów promocyjnych książek (drukowanych i elektronicznych) i innych produktów wydawnictwa: notki, recenzje, multimedia, spoty, banery, reklamy prasowe
- działania z zakresu media relations, inicjowanie i podtrzymywanie kontaktów
z dziennikarzami, blogerami, recenzentami, portalami branżowymi
- współpraca z autorami (wywiady i materiały promocyjne), z wydawcami i działem sprzedaży wydawnictwa
- organizacja spotkań autorskich, akcji promocyjnych, eventów, obecność na targach książki
- przygotowanie i kontrola budżetu promocyjnego
- analiza skuteczności przeprowadzonych działań promocyjnych
- monitorowanie rynku książki, zwłaszcza religijnej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ( mile widziany marketing i promocja)
- minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku
- znajomość rynku książki, zwłaszcza o profilu religijnym
- przygotowanie planu promocji dla wybranego przez wydawnictwo tytułu
- umiejętność kierowania zespołem (4-5 osób) i wyznaczania celów pracownikom
- posiadanie sieci kontaktów w branży medialnej
- biegłość w pisaniu recenzji i innych tekstów promocyjnych
- dobra znajomość języka angielskiego i obsługi komputera, pożądane prawo jazdy B
- umiejętność analizowania i wyciągania wniosków z danych liczbowych
- dobra orientacja w zmieniających się trendach promocji w Internecie
Oferujemy:
- stawiamy na nowe metody promocji i docieranie bezpośrednio do odbiorcy oraz maksymalne wykorzystanie własnych kanałów komunikacji i produkcji treści ( w tym portal Deon.pl)
- szansę zbudowania nowoczesnej strategii promocyjnej dla wydawnictwa z wykorzystaniem medialnych zasobów firmy oraz pracę w szybko rozwijającej się firmie.
- zapewniamy grupę dobrych autorów, którzy zaangażują się w działania promocyjne.
- możliwość rozwinięcia własnego potencjału
Kontakt:
Prześlij nam swój list motywacyjny i CV na adres d.piorkowski@wydawnictwowam.pl z dopiskiem „szef promocji” do 1 grudnia 2014. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko do wybranych osób. Prześlemy też konkretną książkę z prośbą o przygotowanie dla niej planu promocyjnego.